Ilusiku ternyata

ITIL Foundation

Cerita Sex 2018 - Kumpulan Cerita Dewasa, Cerita Sex, Cerita Mesum, Cerita Ngentot, Cerita Panas, Cerita ABG, Cerita Tante-tante, Cerita Seks Bergambar. || Ilusiku ternyata.

Aku seorang lelaki yang normal, baru berusia lingkungan 40an dan isteriku menghampiri umur aku jarak 4 tahun dari umurku. Memang kami bahagia, hubungan kelamin berjalan lancar walau telah mempunyai lima orang cahaya mata. Yang bongsu berusi 4 tahun manakala yang sulong telah berusia tujuh belas tahun.

Walaupun zakar aku berukuran 3.5 inci sewaktu tegang, isteriku mencapai klimiks lebih dahulu dari aku. Sewaktu bersetubuh aku selalu berilusi jikalah isteriku disetubuhi oleh lelaki yang punya zakar lebih panjang dan besar dari aku tentu ia akan lebih berasa puas.

"Mas, abang beli 'benda' tiruan nak tak?" Aku bertanyakan kepada isteriku selepas mengadakan persetubuhan dengannya. "Suka hati abang....." balas isteriku lelah. AKu memeluknya sambil mencium pipinya, bau air mani aku menusuk kelubang hidung aku. Memang cara kami menjarangkan kelahiran dengan membuang air mani diluar. "jika yang original ada tak?" Soal isteriku membuatkan aku berfikir panjang, samada soalan tersebut hanya menduga atau ia memang benar dari nalurinya. AKu tidak membalas tetapi aku terus memeluk dan kami terus tertidur.

Selang beberapa minggu aku telah memesan dildo yang berukuran sekitar 7 inci panjang dan sebelah malamnya kami melakukan persetubuhan. Seperti hari-hari sebelumnya, kami mengadakan hubungan seks seperti baisa. Setelah aku mencapai kelimiks, aku mengambil dildo dan memasukkan kedalam faraj isteriku.

"eh... apa nie bang...." tanya isteriku bila dia merasakan sesuatu yang lain dari zakar kepunyaanku. "ala... 'barang' tiruan yang abang tanya dulu ..." bisik aku sambil membenamkan zakar tiruan kedalam farajnya secara perlahan-lahan dan hinggalah tenggelam sepenuhnya. Punggung isteriku terangkat apabila zakar tiruan membenam kedalam farajnya. "emmm... ooo.... sedaaaap baannnggg" Renget isteriku, aku terus menyorong dan menarik zakar tiruan secara perlahan-lahan dan hinggalah aku mempercepatkan berselang seli cepat dan perlahan.

"oooo... takkk tahan.. emmmm..... sseeeeedaaapppp" rintih isteriku sambil menarik cadar dan ia mencapai kelimiks yang belum pernah aku saksikan sebelum ini. Kakinya kejang dan kepalanya terangkat sambil meneran kenikmatan. Akhirnya isteriku perlahan-lahan menjadi lemah dan memeluk erat aku.

"Sedapnya bang... kalau yang ori agaknya lagi sedap yer bang..." Bisik manja isteriku ditelinga. Aku membisu sambil memeluk erat badannya yang berpeluh. Isteriku terlena, mungkin kepenatan mencapai kenikmatan yang belum pernah ia rasai sebelum ini, dan aku malam itu tidak dapat tidur nenyak memikirkan samada isteriku meluahkan perasaannya secara jujur atau tidak.

"Abang, balik nanti belikan Mas buku resipi yang baru yer." Pesan isteriku sebelum aku keluar ketempat kerja. "Ok.. sayang..., abang pergi dulu.." aku mencium dahi isteriku sambil tanganku disambutnya bersalaman.
"Enak tak malam tadi?" Aku mengusik isteriku, tiba-tiba aku dicubit sambil melemparkan senyuman manjanya.

Sejak aku menggunakan zakar tiruan, hampir setiap malam, isteriku menginginkan ia disetubuhi oleh zakar tiruan, dan aku terpaksa melayannya, dan pernah aku tanya samada sewaktu ketiadaan aku dirumah ia menggunakan zakar tiruan tersebut dan secara jujur ia mengakuinya sebab ia terlalu suka mencapai kenikmatan dari zakar tiruan tersebut.

"emmm.... abang...." "ada apa yang..." "jika abang tak larat.... abang boleh gunakan yg nie....." ujur isteriku sambil menunjukkan zakar tiruan kepadaku. Kelelakian aku mulai tercabar. namun aku pendamkan.

"Bang..., tadi kedai tv talipon, kita dah 3 bulan tak bayar hutang tv" Ujur isteriku mengingatkan hutang tv yang telah 3 bulan tidak aku bayar. Aku memang kesempitan wang dengan perbelanjaan yang tinggi duit minyak, kad kredit membuatkan gaji aku hampir tidak cukup untuk membiayai kami sekeluarga.

"Nanti abang bayar ler... tak paham2 si Chong nie.." bentak aku kepada tokey tv tu.

Dua hari selepas isteriku memberitahu aku tentang hutang tv yang belum aku jelaskan lagi, aku diberitahu oleh isteriku bahawa tokey tv si Chong nak jumpa aku dirumah malam ini. Aku jadi risau sebab duit belum ada lagi.

"Abang tak ada duit lagi nie..., aduhhh... matilah abang kali nie" rungut aku.
"Ala.. jika dia nak suruh bayar juga.. suruh ler dia ambil balik tv tu." Cadang isteriku dan aku bersetuju jika Chong mendesak juga menyuruh aku bayar, aku akan suruh dia ambil balik tv tu.

Malam tu tepat jam 9 malam, pintu rumah aku diketuk, dan bila dibuka terjenguh muka si Chong tokey tv bersama deriver lori Ramasamy. Aku secara hormat menjemput mereka duduk dan mereka menurut sambil duduk di sofa. Chong meminta aku membayar duit ansuran yang telah 3 bulan aku tidak bayar. Sebagaimana cadangan isteriku siang tadi, aku menyuruh Chong mengambil semula tv tersebut. Isteriku keluar membawa minuman, Chong melihat isteriku yang membawa minuman,

"jemput minum tokey chong... " pelawa isteriku sambil menuangkan air kedalam gelas. Malam itu isteriku memakai baju t tanpa lenggan. Apabila isteriku membongkok kelihatan lurah payudaranya dan sebahagain payudaranya kepada penglihatan tokey Chong. Isteriku memang cantik dan seksi.

Setelah selesai minum, tokey Chong meminta diri, dia memberi aku 3 hari lagi masa untuk aku membayar hutang tertunggak ansuran tv. Aku menganggukkan kepala.

"Abang nampak tokey Chong tu macam tertarik jer kat Mas tadi.." ujur aku setelah tokey Chong balik. "Ala.... biarkan jer ler bang..." Balas isteriku sambil mengemaskan meja.

Selang dua hari selepas itu, sewaktu ketiadaan aku dirumah, tokey Chong datang bersama Ramasamy kerumah. Isteriku baru lepas membasuh dan waktu tu hanya berkemban.

"Tokey.. kan ada sehari lagi, ngapa datang sekarang?" Tanya isteriku
"Wa.. mau itu utang cepat langsai woo" Ujur tokey Chong disambut senyum sumbang pemandu lori Ramasamy. "Sekarang wa mana ada wang...." Ujur isteriku sambil melangkah masuk kedalam rumah. "Jika lu mau juga... lu ambil balik lu punya tv..." sambung isteriku sambil memandang kearah tokey Chong.
"Okey.... wa ambil itu tv..." Balas tokey Chong sambil melangkah masuk bersama Ramasamy. "Ha... apa lagi... itu tv angkat ler...." Desak isteriku. Tokey Chong segera mendapatkan isteriku sambil memeluknya, diciumnya leher dan serentak itu kain kemban isteriku dilondehkan.

"Apa nie... jangan buat wa macam nie... nanti laki wa tahu mampus lu..." Bentak isteriku melawan. Ramasamy menutup pintu hadapan dan tokey Chong menghisap punting susu isteri ku sambil tangannya meramas-ramas buah dada isteriku. "Lu punya utang, ini ari hangus jika lu layan wa..."Balas tokey Chong sambil menghimpit isteriku kedinding sambil tangannya terus meramas-ramas buah dada isteriku. "Eh.. jangan ..... tak boleh....." jerkah isteriku mulai lemah dan bernafsu. Tokey Chong sedar dan ia segera mendukung isteriku kedalam bilik tidur. Isteriku segera dibaringkan dan Tokey Chong terus mencium seluruh badan isteriku sambil Ramasamy memegang kedua-dua belah kaki isteriku untuk mengangkangkannya.

"Macam nie... lu jangan lawan... lu punya utang wa kasi angus.." Bisik tokey Chong bernafsu ditelinga isteriku. Air mazi isteriku mulai meleleh. Isteriku menganguk lemah sambil membiarkan tokey chong berbuat sesuka hatinya. Tokey Chong menanggalkan pakaiannya dan berbogel. Isteriku yang hanya berseluar dalam dan bercoli setelah kain kembannya ditanggalkan tadi melihat dengan bernafsu. Tokey Chong memiliki zakar yang sedikit panjang dari zakar aku. Tokey chong segera menanggalkan coli dan seluar dalam isteriku. Terpukau dengan kecantikan buah dada dan faraj isteriku, tokey Chong segera memasukkan zakarnya kedalam faraj isteriku...

"Lu jangan kasi buang dalam..." isteriku memberi ingatan agar tokey Chong tidak membuangkan airmaninya kedalam farajnya. Tokey chong hanya mengangguk. Dia terus menusuk zakarnya kedalam faraj isteriku, hampir lima minit, isteriku telah mencapai kelimiks namun tokey chong masih meneruskan dayungannya. Pelbagai gaya yang telah dibuat oleh tokey Chong, namun tokey Chong masih tidak mencapai kelimiks. Hampir 25 minit, tokey chong mencabutkan zakarnya dan meletakkannya ditengah-tengah buah dada isteriku, sambil tangan tokey chong meramas dan menghimpit zakarnya dengan buah dada isteriku, tiba-tiba tokey chong menghayun zakarnya sekuat-kuat tenaga hingga termasuk kedalam mulut isteriku yang sedang ternganga menahan kelimiks yang memuncak, serentak dengan kemasukan zakar tokey Chong kedalam mulut isteriku serentak itu juga airmani tokey chong memancut bertalu-talu. Setelah tokey Chong mengeluarkan zakarnya, isteriku memuntahkan airmani tokey chong yang pekat keatas cadar.

Tiba-tiba Ramasamy yang entah bila membuka pakaiannya memegang isteriku dan mencium belakang isteriku. "Jangan ler... cukup dah.... mana boleh mmacam nie..." Bentak isteriku pada tokey Chong.

"Ala... sekali jalan... apa salahnya...ma..."Pujuk tokey Chong, tanpa berlengah lagi Ramasamy terus memasukkan zakarnya kedalam faraj isteriku.
"Auww..... pelahan.. eemmm..." Rintih isteriku bila Ramasamya cuba memasukkan zakarnya, meskipun faraj isteriku telah berair banyak, namun zakar Ramasamy sungguh besar untuk membolehkan ia masuk. Melihat sukar untuk dimasukkan Ramasamy memperlahankan kemasukan zakarnya. Dan sedikit demi sedikit zakar Ramasamu mulai tenggelam didalam faraj isteriku.
"Eee.... auwww.w....." Renget isteriku bila seluruh zakar Ramasamy yang panjangnya sekitar 9 inci memasuki keseluruhan farajnya. Ramasamy segera menyorong dan menarik dan berlanjutan beberapa kali isteriku klimiks.
Hampir 30 minit Ramasamy menyetubuhi isteriku, tiba-tiba ia mulal melanjukan dayungannya, isteriku memeluk erat leher Ramasamy dengan kakinya, kenikmatan yang luarbiasa diperolehi oleh isteriku dari Ramasamy membuatkan ia terlupa bahawa ia mempunyai suami dan suaminya bukan Ramasamy.
"uhhh..uh,.............uuuuuuu........"Tiba-tiba Ramasamy mengerang kuat diikuti tusukan yang mendalam kedalam faraj isteriku, serentak itu bertalu-talu airmani Ramasamy memasuki faraj isteriku.

"Lu banyak bagus...." Bisik Ramasamu ditelinga isteriku sambil mencabutkan zakarnya yang telah mulai layu.

"Okey.. lu punya utang langsai..." Jelas Tokey Chong sambil berlalu.

Jam 6.30 petang aku balik dari kerja. Isteriku menyambut dengan senyuman seperti biasa. Terhidang minuman dan sarapan untuk mengalas perut sementara menunggu makan malam. Anak aku yang berusia 4 tahun memeluk aku dan memimpin tangan aku masuk kedalam rumah. Mungkin mengubat kerinduannya yang seharian tidak melihat aku dirumah.

"Mas..., nie wang RM200 esok Mas bayar kat tokey Chong." Aku menghulurkan wang RM50 sebanyak empat keping kepada isteri aku yang duduk dikerusi sebelah aku yang menemani aku minum petang bersamanya.

"Eh, dah gaji ker bang ?" Tanya isteriku sambil mengambil wang yang aku hulurkan.

"Kan dah 23 haribulan, dah gaji dah tadi, emmmm dapat lebih sikit bulan nie" Aku menjawab sambil mengambil goreng pisang yang tersedia diatas meja makan. Isteriku menuangkan air teh dan beredar kedapur.

Hampir jam 8.45 malam sambil menonton buletin utama aku membelek-belek akhbar yang terletak diatas meja di ruang tamu. Seperti kebiasaannya, anak-anak aku sebelah malam akan berada didalam bilik masing-masing membuat kerja sekolah dan tepat jam 10.00 malam mereka semua akan tidur. Jadual yang telah aku sediakan kepada mereka agar mereka dapat maju didalam pelajaran dengan cara mendisplinkan cara belajar dan tidur mereka.

"Emm... penat ler ari nie bang..." Komen isteriku apabila aku mencumbuinya didalam bilik tidur kami. Sambil memeluk dan meramas-ramas buah dadanya aku mencium tengkunya. Komen yang dilontarkan bagaikan dibawa angin lalu.

"Banggg..... Mas leteh ler.....bangg..." Komen isteriku lagi. Nafsu aku menjadi-jadi pulak malam itu. Tangan kanan aku segera mengenggam kemas buah dada isteriku dan tangan kiri segera menyingkap baju t yang dipakainya. Serentak itu mulut aku segera menghisap punting susunya. Nafsu isteriku beransur-ansur meningkat.

"Emm.......peeennattt..." Dengus isteriku sambil memejamkan matanya, aku menjilat dan menyedut buah dada kiri dan kanan berselang seli. Nafas isteriku mula tidak teratur. Aku tahu bahawa isteriku akan segera terangsang bila buah dadanya dihisap dan dijilat. Pernah aku cuba menjilat kelentitnya, tapi dia tidak suka, berkali-kali aku cuba akhirnya aku tahu kelemahannya adalah dibuah dadanya.

Setelah puas aku membangkitkan ghairah isteriku, aku mula memusingkan badannya membelakangi aku. Salah satu cara yang aku suka, menyetubuhi isteriku dari arah belakang. Aku tahu dia pun sukakan cara ini. Setibanya zakar aku dipermukaan faraj isteriku, aku terasa faraj isteriku berair banyak dari biasa. Aku meneruskan adegan bersetubuh seperti biasa tanpa rasa ragu.

"Jangan lupa nanti bayar utang tv tu..." Aku mengingatkan isteriku sebelum aku keluar ke tempat kerja. Mastura isteriku mengangguk menghantar aku dengan pandangan matanya yang ayu.

Setelah selesai membasuh pakaian dan mengemas rumah isteriku ke pasar untuk membeli lauk untuk makan tengahari dan malam kami kelak.

"Tokey Chong, nanti bila wa punya laki tanya pasal utang lu cakap wa dah bayar tau!" Isteriku mengingatkan Tokey Chong. Didalam hatinya berasa takut jika apa yang berlaku baru-baru ini dihidu oleh aku.

"Nonya manis.., wa tau makan, wa tau buang...wooo" Tokey Chong senyum melikir kearah payu dara isteriku yang kebetulan hanya memakai baju kebaya yang menampakkan dadanya yang bidang dan alur payu daranya.

"Bukan itu macam tokey, tau makan tau simpan ler..." Kata isteriku membetulkan peribahasa yang digunakan oleh Tokey Chong, sambil jarinya mencubit pinggang Tokey Chong. Ramasamy driver Tokey Chong tersengeh-sengeh menghampiri isteriku dan Tokeynya. Bila telah dekat empat mata merenung kearah payu dara isteriku.

"Apa pandang-pandang, nanti wa cakap sama wa punya laki, baru tau" Ugut isteriku sambil berlalu.

"Ayooo...yooo.. wa rasa ketagih emmmmfffuuuwhhh..." Sahut Ramasamy diikuti ketawa tokey Chong.

Mastura, isteriku memang setia dan taat pada aku. Apa yang dilakukannya adalah kerana rasa belas dan kasihan melihat aku yang tidak berdaya melunaskan hutang-hutang kami yang sekeliling pinggang.

Hampir sebulan berlalu suatu malam peristiwa buruk berlaku keatas kami, beberapa orang penceroboh telah memasuki rumah kami. Mereka mengeledah ruang tamu dan apabila mereka dapati tiada apa-apa yang berharga mereka memasuki bilik tidur kami.

Dua orang penceroboh tersebut salah seorangnya bersenjatakan parang panjang dan kapak mengejutkan mimpi kami. Aku segera bangun untuk melawan namun satu libasan dari parang panjang hampir menghingapi kepala aku membuatkan isteriku terjerit.

"Apa kau nak ha!!" Jerkah aku pada penceroboh tersebut. Yang bersenjatakan kapak segera menyelongkar almari dan mereka menjumpai beberapa urat rantai emas kepunyaan isteriku dan cincin diambil oleh mereka.

Penceroboh yang menggunakan parang panjang segera memegang isteriku, dan ditarik keatas lantai. Isteriku pula malam tersebut tidak memakai baju hanya berseluar dalam sahaja, membuatkan penceroboh tersebut terngiur melihat susuk tubuh badan isteriku yang cantik.

"Wak, ikat laki dia" Arah penceroboh yang menggunakan parang panjang, sambil mata parang berada dibawah dagu isteriku.

"Jangan... kau nak emas ambil ler.. jangan apa-apakan kami!!" Jerit aku pada penyamun tersebut. Serentak itu satu pukulan hinggap dimulut dan perut aku membuatkan aku terjatuh. Bunyi bising membuatkan anak kami yang berusia 4 tahun terjaga. Penceroboh yang memegang parang panjang segera merangkul anak kami sambil mata pisau betul-betul berada dileher anak kami.

"Sayang anak ?, patuhi semua arahan kami, FAHAM!!!" Jerkah penyamun yang memegang anak aku. Aku menjadi panik, takut dan kasihan pada anak yang tidak berdosa. Isteriku masih terduduk diatas lantai sambil menangis. Penceroboh yang digelaka 'Wak' menarik aku dengan kasar dan mengikat tangan dan kaki aku dengan tali yang aku tidak pasti dari mana ia dapat. Setelah aku diikat, penceroboh yang memegang anak aku menghulurkan Rohayu anak aku kepada penceroboh lagi satu dan terus diikat sambil mulut Rohayu disumbat dengan kain.

"Ranjit, semua selamat" Adu Wak kepada penceroboh yang memegang parang panjang.

"Aku beri penghormatan pada wak, malam nie wak punya" Ujur Ranjit sambil memegang kedua-dua buah dada isteriku sambil menariknya, kerana sakit isteriku mengikut arah tarikan buah dadanya, dan Ranjit menarik kearah katil tempat aku selalu bersetubuh dengan isteriku. Tangisan isteriku masih kedengaran sambil matanya menjeling sayu kearah Rohayu. Anak kami yang masih mentah menyaksikan ibu dan bapanya diperlakukan oleh penceroboh tersebut.

Penceroboh bernama Wak segera menerkam kearah isteriku dan mencium bibir, leher dan buah dada isteriku. Ranjit perlahan-lahan mula beredar dari atas katil untuk memberikan keselesaan Wak meratah tubuh isteriku.

"Hey!! benci ler... jangan buat aku macam nie... anjing!!!" Bentak isteriku memberanikan diri serentak itu juga satu tamparan yang kuat menghingapi pipinya, aku cuba meronta tetapi tidak berdaya.

"Kami buat baik.... kau panggil kami anjing?" Tamparan demi tamparan menghinggapi kedua-dua belah pipi isteriku.

"Cakap.... kau rela buat apa sahaja... cakap!!!" Jerkah Wak ke telinga isteriku membuatkan isteriku pasrah mengangguk lesu.

"Cakap...!!!" Tengking Wak lagi.

"Aku rel......aaaa" Jawab isteriku lemah. Satu lagi tamparan singgah dipipi isteriku.

"Cakap betul-betul.., jangan buat bodoh!!" Tengking Wak lagi.

"Aku rela buat apa sahaja" Jawab isteriku dengan terang. Ranjt terseyum sambil menjeling kearah aku, dan anak aku Rohayu. Tiba-tiba Ranjit menyentap kain sarung yang aku pakai dan memisahkannya dari badan aku.

"Wak tengok burung punai nie... comel tak?" Perli Ranjit yang melihat zakar aku yang kecut dan tenggelam. Anak aku Rohayu yang sebelum ini tidak pernah melihat aku berbogel, malam tu ia melihat aku dan ibunya berbogel. Tangisan Rohayu berkurangan mungkin ia takut bila melihat ibunya dikasari oleh Wak. Sambil menoleh kearah aku Wak tersenyum sinis sambil mencampakkan baju t warna hitam dan seluar jeans kelantai. Kelihatan zakar wak membujur didalam seluar dalamnya.

"Sayangg.... cakap lagi.... sayang..." Rayu Wak ke telinga isteriku.

"Aku rela buat apa sahaja" Ringkas isteriku menjawab sambil melepaskan pandangan matanya kearah aku dan Rohayu.

Wak terus menarik seluar dalam yang dipakai oleh isteriku dan lidahnya menari-nari diatas ari-ari isteriku. Mastura mengeliat kegelian, lidah wak tidak berhenti ia mencapai kelentit isteriku dan tangan kanannya meramas buah dada isteriku. Mastura memejamkan mata kenikmatan. Lidah wak terus menghisap, menjilat tanpa henti kelentit isteriku. Limpahan air mazi meleleh keluar dari celah faraj isteriku menandakan ia telah betul-betul bersedia untk disetubuhi.

"Aauuuuwwww" Jerit isteriku bila zakar wak memasuki farajnya. Ternyata zakar wak besar tetapi agak pendek sekitar 5.6 inci sahaja. Wak mengangkat kaki isteriku keatas bahunya aku dapat melihat setiap kali wak menarik keluar zakarnya, terdapat isi dari dalam faraj isteriku turut sama tertarik. Wak menghayun tanpa belas kasihan, hentakan demi hentakan dengan laju menerjah faraj isteriku.

"Auuwww...... " keluh isteriku setiap kali zakar wak ditarik keluar dari dalam farajnya .

"Ummmmmmahhhh" Keluh isteriku setiap kali zakar wak disorang kedalam farajnya. Hampir 15 minit wak menyetubuhi isteriku, peluh membasahi badan wak dan menitik keatas perut dan buah dada isteriku.

"AAaaaauuuuuuuuhhhhmmmmmmm" Jerit isteriku panjang diikuti kakinya yang menegang, seluruh tubuh badannya menjadi kejang, Wak masih meneruskan dayungannya dengan laju sekali, terdengar bunyi setiap kali wak menarik zakarnya, mungkin faraj isteriku telah sesuai dengan zakar wak.

"Oooohhh...ohhhh.... ooohhh.hhhhh.waaaaaaa" Keluh wak sambil memancutkan airmaninya kedalam faraj isteiku, badan wak menjadi kejang menahan nikmat air mani yang keluar, dan tiba-tiba bada isteriku turut menegang dan ia mendengus lagi sambil memeluk erat badan wak.

Zakar wak makin layu dan mengecut, isteriku masih memeluk wak bagaikan tidak mahu zakar wak meninggalkan farajnya. Wak yang keletihan segera bangun turun dari katil dan mengenakan pakaian.

Kini giliran Ranjit yang telah berbogel menghampir katil, sambil mengucup kening isteriku yang berpeluh, ranjit meramas-ramas buah dada isteriku yang terlentang keletihan. Mata pejam isteriku sejak mencapai kelimiks terbukak lemah bila terasa buah dadanya diramas. Agak terperanjat isteriku bila melihat Ranjit berada disebelahnya dan ia segera menolak Ranjit.

"Tak mau... sakittt...."Bentak isteriku bila melihat zakar Ranjit yang sungguh besar dan panjang. Namun Ranjit segera memegang tangan isteriku dan membawa kearah zakarnya. Perlahan-lahan Ranjit memandu tangan isteriku dengan gaya melancap. Ternyata tangan isteriku tidak dapat mencengkam zakar Ranjit, dan zakar Ranjit masih berbaki dua genggaman bila isteriku mengenggamnya. Panjang sungguh zakar Ranjit bisik hati kecil aku bila teringat zakar aku hanya segenggaman tangan isteriku sahaja.

Ranjit tidak membalas dan dengan lemah lembuat dia mengusap dan membelai isteriku. Nikmat yang pudar mula meresap sedikit demi sedikit, matanya mula kuyu dan layu. Ranjit meneruskan usapan tangannya mengentil-ngentil kelentit isteriku. Tanpa menunggu lama, Ranjit mengangkat kaki kanak isteriku keatas bahunya dengan perlahan ia memasukkan zakarnya yang besar dan panjang secara berhati-hati.

"Ooouu..sssssaakkit" Keluh isteriku bila zakar Ranjit menusuk secara perlahan kedalam farajnya. Air mazi dan mani yang berada didalam faraj isteriku mempermudahkan zakar Ranjit untuk masuk walaupun dinging faraj isteriku. Ranjit yang bertindak dengan lemah lembut cukup pandai memainkan peranan agar isteriku berasa selesa, ia akan menusukkan zakarnya apabila isteriku tidak mengemutkan farajnya, ini memudahkan zakar ranjit untuk masuk.

"Seedapny...aaaaa" Dengus isteriku agak kuat, Ranjit mula melajukan sedikit dayungannya, masih belum masuk sepenuhnya lagi, namun Ranjit masih bertahan agar zakarnya tidak masuk habis.

Ranjit bangun sambil menarik isteriku ketepi katil, diletaknya isteriku didalam keadaan menangkup. Dari arah belakang, Ranjit menyetubuhi isteriku dengan perlahan dan beransur laju.

"uuuhh...uhh.... seee...daaa..ppppp nyeeerrr" keluh isteriku menerima kenikmatan yang diberikan oleh zakar Ranjit. Hampir dua puluh minit berlalu isteriku mula meracau dengan perkataan-perkataan yang bermacam-macam. Ranjit masih mendayung dengan tenang tetapi agak laju. Nafas Ranjit masih teratur berbanding dengan nafas isteriku yang tidak ketentuan.

"Lagi... la.aaaaagii.. oooo.. seeeedaaaapp.... uuummmuummmm" Renget isteri ku sambil tangannya menarik cadar katil. Dengan Ranjit entah berapa kali isteriku kelimiks dan tiba-tiba Ranjit menarik punggung isteriku kearahnya dan dan sebelum ini zakar Ranjit hanya memasuki separuh tetapi dengan pantas Ranjit menusukkan zakarnya hingga kepangkal, serentak itu, isteriku menjerit nikmat, dayungan Ranjit makin laju dan lima minit kemudian zakar Ranjit memuntahkan airmaninya kedalam faraj isteriku. Ranjit berhenti seketika menghilangkan lelahnya, kemutan faraj isteriku dapat dirasai oleh Ranjit disekeliling zakarnya dicengkam oleh faraj isteriku.

Selang dua minit zakar Ranjit layu didalam faraj isteriku, setiap kemutan yang isteriku lakukan gagal mengeluarkan zakar Ranjit dari dalam farajnya memuatkan isteriku keletihan, berbanding bila ia bersama aku tiga ke empat kali kemutan zakar aku akan terlondeh keluar.

Didalam diam-diam zakar Ranjit mengeras sedikit-demi sedikit dan isteriku dapat rasakan zakar Ranjit berdenyut-denyut didalam farajnya. Setelah zakar Ranjit betul-betul mengeras didalam farah isteriku, Ranjit segera mencabutkan zakarnya dan mengangkat isteriku agar kedudukan isteriku menjadi terlentang.

Ranjit mengangkat kedua-dua belah isteriku keatas dengan mengangkangkannya, cecair mani dan mazi meleleh keluar, Ranjit segera menusukkan zakarnya hingga kepangkal, dayungan Ranjit kali ini begitu keras, tanpa belas kasihan, Ranjit membenamkan zakarnya sedalam-dalamnya.

"Ooooooooooooooooouuuuuuummmmmmmm"Keluhan isteriku setiap kali menerima tusukan dari Ranjit. Isteriku kelimiks tidak sampai tiga minit dan hampir sepuluh minit kemudian setelah entah berapa kali isteriku kelimiks Ranjit segera mencabutkan zakarnya dan melancap diatas buah dada isteriku.

"OOoo......oooo..." Keluh Ranjit sambil melepaskan airmani yang pekat diatas payu dara isteriku dan percikan dari pancutan air mani Ranjit ada yang mendarat ditas rambut dan ada dihidung dan pipi isteriku.

"Wak... jom... kita beredar..." Arah Ranjit pada Wak yang telah lengkap berpakaian.
"Terima kasih kerana bersama kami.." Bisik Wak ke telinga aku.
"Jika awak mau lagi, letakkan kain kuning pada tombol kunci dipintu hadapan rumah kamu" Bisik Ranjit ke telinga isteriku.

Isteriku terdampar lemah mendapatkan aku dan membuka ikatan yang mengikat aku. Aku segera mengambil kain yang ditanggalkan oleh Wak. Isteriku segera mendapatakan Rohayu yang tercengang melihat adengan dihadapan matanya.

Aku memeluk isteri dan anakku dengan penuh kasih sayang. Aku tidak mahu kehilangan mereka lebih-lebih lagi apa yang ditanggung oleh isteriku.

"Sayang.... maafkan abang kerana tidak dapat berbuat apa-apa" Aku memujuk isteriku apabila kami selesai membersihkan diri.

"Tak pa.... jom tidur letih ler... bang... teruk Mas kena tadi..." Rintih isteriku yang berjalan agak mengengkang kerana kepedihan kesakitan difarajnya. Kami tidur nenyak. Keesokan harinya aku mengambil cuti sakit. Aku berbincang dengan isteriku samada mahu melaporkan kepada polis atau tidak.

"Tak payah ler bang... jika report pun polis kan dapat tangkap pun" Tegas isteriku, Aku berfikir betul juga apa yang dikatakan oleh isteriku, jika buat laporan polis akan bertanya bermacam-macam dan ini akan memalukan kami, dan selepas itu akan diarah membuat pemeriksaan di hospital, sekali lagi isteriku akan mendapat malu. Akhirnya kami mengambil keputusan biarlah kami berdua sahaja yang tahu dan malu.

ITIL Service

itil education